قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس

دینامیک

.فصل ۱ تا ۱۰ به استاتیک یعنی تحلیل اجسام در حال سکون

 

اختصاص داشت.حال مطالعه ی دینامیک را آغاز می کنیم ، یعنی بخشی از مکانیک که

 

به تحلیل اجسام در حال حرکت اختصاص دارد…این کتاب قابل تهیه در بانک کتاب است.

 

فصل یازدهم کتاب به بررسی سینماتیک ذرات که شامل : مقدمه ای بر دینامیک و

 

حرکت راست خط ذرات مثل تعیین حرکت ذره و حرکت راست خط شتاب دار یکنواخت

 

می باشد.بخش بعدی این فصل راجب حرکت خمیده خط ذرات و مولفه های متعامد

 

سرعت و شتاب و حرکت نسبت به دستگاه مرجع انتقالی و مولفه های مماسی و

 

عمودی می باشد.فصل سیزدهم کتاب سینتیک ذرات :روش های انرژی و اندازه ی

 

حرکت می باشد ، که شامل : کاربرد های اصل کار و انرژی و اصل ضربه و اندازه ی

 

حرکت و برخورد مرکزی مستقیم و برخورد مرکزی مایل می باشد…

 

خرید اینترنتی کتاب آسان و مطمئن را با بانک کتاب پارسا تجربه کنید…

 

فصل پانزدهم کتاب به بررسی سینماتیک اجسام صلب و معادلات بیانگر چرخش جسم

 

صلب حول یک محور و سرعت مطلق و نسبی در حرکت صفحه ای و مرکز آنی دوران

 

در حرکت صفحه ای و حرکت صفحه ای ذره نسبت به دستگاه چرخان می باشد…

 

فصل هفدهم کتاب به حرکت صفحه ای اجسام صلب : روش های انرژی و اندازه ی

 

حرکت و انرژی جنبشی صلب در حرکت صفحه ای و سیستم های اجسام صلب است.

 

ارسال رایگان کتاب مهندسی مکانیک درب منزل را از ما بخواهید…فصل نوزدهم راجب

 

ارتعاشات نامیرا و ارتعاشات آزاد ذرات و ارتعاشات میرا و ارتعاشات واداشته میرا است.

 

سینماتیک که به مطالعه هندسه ی حرکت می پردازد.سینماتیک ارتباط میان تغییر

 

مکان ، سرعت ، شتاب و زمان را بدون اشاره به عامل حرکت برقرار می سازد…

 

بانک کتاب پارسا،بزرگترين سايت در ضمينه فروش انواع کتاب هاي مدارس و دانشگاهي ميباشد.اين وب سايت تمامي کتاب هاي خود را به صورت رايگان به سراسر کشور ارسال ميکند و همه مشتريان عزيز ميتوانند ميتوانند به راحت ترين شکل ممکن خريد خود را انجام دهند.

علوم استاتیک

آموزش مهندسی عملا با استاتیک آغاز می شود.و درسهای

 

ریاضی و فیزیک ما قبل آن در حکم مقدمات لازم برا  ی مطالعه این درس محسوب

 

می شود…این کتاب قابل تهیه در بانک کتاب می باشد.با مطالعه استاتیک و از طریق

 

حل مسائل متنوعی که بر اساس اصول معدود آن قابل تحلیل است، روش برخورد

 

مناسب با مسائل مهندسی را فرا می گیریم.بی تردید هر کوششی که صرف تسلط

 

بر مفاهیم و روشهای مطرح در استاتیک می نماییم، قدمی در راه تقویت تفکر

 

علوم مهندسی خود برداشته ایم .با مطالعه مکانیک مهندسی که شامل استاتیک و

 

دینامیک است ، شالوده توانایی تحلیل انواع بسیاری از مسائل مهندسی را پی ریزی

 

می کنیم.امروزه طراحی مهندسی مستلزم توانایی تحمل بالایی است.

 

خرید کتاب آسان و مطمئن را درب منزل با یک تماس از بانک کتاب پارسا بخواهید.

 

در مهندسی مکانیک می آموزیم که برای دسته ای از سازه ها و ماشین ها که مورد

 

توجه مهندسان است ، مدلهایی ریاضی که حاکی از اثرات نیرو و حرکت اند بسازیم

 

و آنها را تحلیل کنیم.در کاربرد اصول مکانیک این مدلها به کمک فرضیات فیزیکی و

 

تقریبهای ریاضی مناسب فرمول بندی می کنیم…ارسال رایگان کتاب مکانیک را با

 

ما تجربه کنید.هدف اصلی مطالعه مکانیک مهندسی ایجاد قابلیت برای پیش بینی

 

اثرات نیرو ها و حرکتها در روند کار خلاق طراحی مهندسی است.شرط موفقیت در

 

درسهای مکانیک این است که در مواجهه با مسائل روش کاملا منظبطی از فرضیه

 

تا نتیجه گیری را در پیش بگیریم.

بانک کتاب پارسا،بزرگترين سايت در ضمينه فروش انواع کتاب هاي مدارس و دانشگاهي ميباشد.اين وب سايت تمامي کتاب هاي خود را به صورت رايگان به سراسر کشور ارسال ميکند و همه مشتريان عزيز ميتوانند ميتوانند به راحت ترين شکل ممکن خريد خود را انجام دهند.

مبانی مکانیک

فصل اول کتاب خواص سیال می باشد که ماده ای است که

 

تحت اثر یک تنش برشی هر چند کوچک باشد بی وقفه تغییر شکل دهد…

 

این کتاب قابل تهیه در بانک کتاب می باشد.فصل دوم کتاب استاتیک سیالات است که

 

شامل : معادله اصلی استاتیک سیالات و نیروهای وارد به صفحات مسطح و تعادل

 

نسبی می باشد.فصل سوم جریان سیال، مفاهیم و معادله اصلی و تعاریف است.

 

فصل پنجم جریان آرام و در هم خارجی و داخلی و یکنواخت دائمی در کانالهای روباز و

 

جریان تراکم ناپذیر دائمی در لوله ها می باشد.فصل ششم جریانهای خارجی را تشریح

 

نموده، استفاده از داده های تجربی را مطرح می نماییم.در فصل هفتم جریانهای

 

تراکم پذیر را بررسی می کنیم و بالاخره در فصل هشتم به مطالعه جریان سیال

 

ایده می پردازیم….خرید کتاب آسان و مطمئن را با یک تماس ما تجربه کنید.

 

مکانیک سیالات یکی از علوم مهندسی است با فهم خواص سیال ، کاربرد قوانین

 

بنیادی مکانیک و ترمودینامیک و انجام آزمایش های منظم و توسعه یافته است.

 

درفصل جریان سیال به شرح خواص سیال مثل : جرم مخصوص، لزجت،کشش

 

سطحی پرداخته می شود…ارسال رایگان کتاب مکانیک درب منزل را از ما بخواهید.

 

جرم مخصوص و لزجت سیال در جریان سیال در مجرای باز وبسته و نیز در جریان

 

آن پیرامون اجسام نقش مهمی دارند.کشش سطحی در تشکیل قطرات مایع ، ذر فوران

 

جتهای باریک، در وضعیت هایی که سطح مشترکی بین مایع و گاز و یا بین دو مایع

 

مختلف وجود دارد و همچنین در ایجاد امواج مویندگی حائز اهمیت است.خاصیت فشار

 

بخار که مربوط به تغییر فاز از مایع به گاز است در فشارهای کم اهمیت می یابد…

 

بانک کتاب پارسا،بزرگترين سايت در ضمينه فروش انواع کتاب هاي مدارس و دانشگاهي ميباشد.اين وب سايت تمامي کتاب هاي خود را به صورت رايگان به سراسر کشور ارسال ميکند و همه مشتريان عزيز ميتوانند ميتوانند به راحت ترين شکل ممکن خريد خود را انجام دهند.

اصول اصلی الکترونیک

الکترونیک قدرت به عنوان منبع کاملی برای درس

 

الکترونیک قدرت ،و….برای دانشجویان برق و الکترونیک به نگار در آمده است.این کتاب

 

را میتوان در سطح کارشناسی ارشد نیز تدریس کرد.این کتاب قابل تهیه در بانک کتاب

 

میباشد…الکترونیک قدرت امروز تا جایی پیشرفت کرده است که دشوار میتوان تمام

 

مطالب آن را در یک ترم مطرح کرد.اساس الکترونیک قدرت کاملا جا افتاده است و به

 

سرعت تغییر نمی کند….خرید کتاب آسان و مطمئن را از بانک کتاب پارسا را با یک

 

تماس از ما بخواهید…الکترونیک قدرت با کاربردهای الکترونیک حالت جامد

 

در مدارهایمجتمع و قطعات مجراستسیگنالهای روشن کننده مورد نیاز عناصر قدرت

 

این کتاب دارای فصل های متفاوتی میباشد.ارسال رایگان کتابمهندسی برق

 

درب منزل را از ما بخواهید.ناشر این کتاب نورپردازان می باشد.

بانک کتاب پارسا،بزرگترين سايت در ضمينه فروش انواع کتاب هاي مدارس و دانشگاهي ميباشد.اين وب سايت تمامي کتاب هاي خود را به صورت رايگان به سراسر کشور ارسال ميکند و همه مشتريان عزيز ميتوانند ميتوانند به راحت ترين شکل ممکن خريد خود را انجام دهند.

نکاتی در مورد سیستم های قدرت

این کتاب راجع به درک،مدلسازی، تحلیل و روشهای

 

بهبود مسائل کنترل و پایداری سیستم است.چنین مسائلی ملاحظه های بسیار مهمی

 

را در برنامهریزی ،طراحی و بهره برداری ،سیستمهای مدرن قدرت شامل میشود.

 

به دلیل رشد به هم پیوستگیها و استفاده از تکنولوژی های جدید،پیچیدگی سیستمهای

 

قدرت مرتبا در حال افزایش است…خرید کتاب آسان و مطمئن را از بانک کتاب پارسا

 

بخواهید…در همان حال،موارد مالی و مقررات شرکتهای برق را مجبور به استفاده

 

موارد مالی و مقررات ،شرکتهای برق را مجبور به استفاده از سیستمها،رد کرده است.

 

این دو عامل انواع جدیدی از مسائل پایداری را به وجود آورده است بنابراین ،تقویت

 

قابلیت اطمینان سیستم،تسهیل طرح اقتصادی و تامین قابلیت انعطاف بیشتر کار

 

سیستم ،اعتماد بیشتر به استفاده از ابزارهای خاص کنترلی معطوف شده است…

 

این کتاب قابل تهیه در بانک کتاب میباشد…بعلاوه ،پیشرفت تکنولوژی کامپیوتر تحلیل

 

عددی ،نظریه کنترل و مدلسازی تجهیزات به ایجاد ابزار اصلاح محاسباتی و روشهای

 

طراحی سیستم منجر شده است.ارسال رایگان کتاب در زمینه های مختلف را از ما

 

بخواهید…قوام یک سیستم قدرت به وسیله توانایی آن در کارکرد حالت تعادل طی

 

وضعیت عادی و آشفته اندازه گیری میشود…پایداری سیستم قدرت مطالعه رفتار

 

این سیستمها را در موقعیت هایی از قبیل تغییر ناگهانی در بار یا تولید یا اتصال

 

کوتاه بر خطوط انتقال در بر می گیرد…یک سیستم قدرتی در صورتی پایدار است که

 

واحدهای به هم پیوسته تولید در حالت سنکرونیزه باقی بمانند…توانایی یک سیستم

 

قدرت در حفظ و پایداری تا حد زیادی به میرا کردن نوسانهای الکترومکانیکی به وسیله

 

کنترل های موجود روی سیستم است از این رو مطالعه و طراحی کترل مهم است.

بانک کتاب پارسا،بزرگترين سايت در ضمينه فروش انواع کتاب هاي مدارس و دانشگاهي ميباشد.اين وب سايت تمامي کتاب هاي خود را به صورت رايگان به سراسر کشور ارسال ميکند و همه مشتريان عزيز ميتوانند ميتوانند به راحت ترين شکل ممکن خريد خود را انجام دهند.

مهمترین علوم پایه برق

کتاب حاضر اساسا به منظور استفاده دانشجویان مهندسی

 

برق در درس الکترونیک میباشد.در واقع مجموعه ای از مطالب و اطلاعات مفید

 

زیربنایی درباره آشنایی با عناصر پایه مدارهای الکترونیکی ،معرفی مهمترین کاربردهای

 

آنها و نیز اصول طراحی با این عناصر می باشد…این کتاب قابل تهیه در بانک کتاب

 

میباشد…این کتاب دارای فصل های متفاوت میباشد…فصل اول کتاب راجب مقدمه ای

 

بر فیزیک الکترونیک میباشد که همانگونه که عنوان فصل نشان میدهد قصد این

 

نیست که به بحث پیرامون به مطالب نظری در زمینه ساختمان اتمی و بلوری اجسام

 

بپردازیم بلکه منظور نگاهی گذرا به ساختمان نیمه هادیها و عمدتا آشنایی با چگونگی

 

جابه جایی بارهای الکتریکی در این اجسام و تفاوت با فلزات میباشد…خرید کتاب آسان

 

و مطمئن را با بانک کتاب پارسا تجربه کنید…بخش بعدی این کتاب راجب تقسیم بندی

 

اجسام از نظر هدایت الکتریکی میباشد…نقطه نظر قابلیت هدایت الکتریکی،اجسام را

 

می توان به سه دسته تقسیم نمود*۱-هادی.۲-نیمه هادی.۳-عایق…..هادی ها عناصری

 

هستند که جریان الکتریکی را به خوبی از خود عبور میدهند….مثل آامینیوم،مس و…

 

مبحث بعدی راجب دیود نوری میباشد…که در آن شدت جریان معکوس تقریبا متناسب

 

با شدت نور تابش شده به سطح آن میباشد…در دیود نوری به صورت معکوس بایاس

 

می شود…با تابش فوتونهای نوری به محل پیوند و جذب این فوتونها توسط الکترونهای

 

پیوندهای کووالان اتمهای نیمه هادی ،به میزان حاملهای اقلیت افزوده شده و جریان

 

این حاملها تشدید میشود…ارسال رایگان کتاب مهندسی برق را از ما درب منزل بخواهید.

 

فصل های بعدی این کتاب راجب مولف های جریان الکتریکی در نیمه هادیها میباشد…

 

بانک کتاب پارسا،بزرگترين سايت در ضمينه فروش انواع کتاب هاي مدارس و دانشگاهي ميباشد.اين وب سايت تمامي کتاب هاي خود را به صورت رايگان به سراسر کشور ارسال ميکند و همه مشتريان عزيز ميتوانند ميتوانند به راحت ترين شکل ممکن خريد خود را انجام دهند.

 

روانشناسی نوین

همه ما انگارهایی درباره ماهیت رشد داریم .برای نمونه ،

 

ما عموما می پنداریم که رشد کودکان در دست ما است، یعنی کودکان، همان چیزی

 

می شوند که ما از آنان می سازیم……این کتاب قابل تهیه دربانک کتاب می باشد.

 

می اندیشیم که این وظیفه ماست که به آنان بیاموزیم ، اشتباه های آنها را تصحیح

 

کنیم ، الگوهای خوبی برای آنان فراهم آوریم و برای آموختن در آنان ایجاد انگیزه کنیم.

 

لاک و روسو دو پیشگام بزرگ در روان شناسی کودک بودند.لاک پدر محیط گرایی و

 

تئوری یادگیری بود و وارثان او دانشمندانی پاولوف و اسکیتر هستند.روسو سنت

 

رشدی را در روانشناسی آغاز کرد…خرید کتاب آسان و مطمئن را با ما تجربه کنید.

 

این کتاب دارای چهار فصل متفاوت می باشد.فصل اول تئوریهای نخستین می باشد

 

که شامل : محیط گرائی و فلسفه آموزشی لاک و طبیعت گرائی روسو می باشد.

 

فصل دوم و سوم کتاب راجب داروین و تئوری کامل و فرضیه شناختی-رشدی است.

 

ارسال رایگان کتاب روانشناسی درب منزل را از ما بخواهید…تئوری لاک با اندیشه

 

آزادگرایانه و مردم گرایانه عصر روشنفکری متناسب است.اگر ما کودکان در ابتدا

 

ارگانیسمهای بدون محفوظات قبلی هستند پس همه برابر زاده می شوند.برخی از

 

افراد به هر طریق بهتر از دیگرانند،این ناشی از شرایط مطلوب تر است.

 

بانک کتاب پارسا،بزرگترين سايت در ضمينه فروش انواع کتاب هاي مدارس و دانشگاهي ميباشد.اين وب سايت تمامي کتاب هاي خود را به صورت رايگان به سراسر کشور ارسال ميکند و همه مشتريان عزيز ميتوانند ميتوانند به راحت ترين شکل ممکن خريد خود را انجام دهند.

علم روز روانشناسی

این کتاب ارزیابی منظم ، جامع و هماهنگی را از نظام های

 

مهم روان درمانی در اختیار می گذارد.با این حال این کتاب طوری تدارک دیده شده که

 

فقط ارزیابی نباشد….این کتاب قابل تهیه در  بانک کتاب  می باشد….به این صورت که

 

ما قصد داریم درون هر نظام روان درمانی و در بین سیستم های مختلف ، نوعی

 

تلفیق ایجاد کنیم.این کتاب در محدوده نظام درمانی خاص ، مراحل منسجمی را

 

دنبال می کند که از نظریه شخصیت آن نظام به سمت نظریه روان درمانی آن

 

پیش می رود و به فرآیند درمان و رابطه درمان آن ختم می شود.در نظام درمانی

 

مختلف ، چارچوب منسجمی را ارایه می دهیم که تعدادی از شباهت های نظام های

 

درمانی  را بدون کم رنگ کردن تفاوت های اساسی آنها مشخص می کنیم.

 

این کتاب دارای فصل های متفاوت می باشد.فصل هفتم کتاب راجب درمان های

 

میان فردی می باشد که شامل : واقعیات روان درمانی میان فردی و درمان های

 

میان فردی و کوتاه مدت و اثر بخشی درمان های میان فردی و رابطه درمانی است.

 

خرید کتاب آسان و مطمئن را با یک تماس از بانک کتاب پارسا بخواهید…

 

فصل سیزدهم کتاب راجب درمان چند فرهنگی می باشد که شامل : نظریه

 

آسیب شناسی روانی و نظریه فرآیند های درمان و واقعیت درمان های چند فرهنگی

 

و انتقاد های وارد شده به درمان چند فرهنگی می باشد…

 

ارسال رایگان کتاب روان شناسی درب منزل را از ما بخواهید…فصل هفدهم این کتاب

 

راجب درمان های سازه نگر می باشد که شامل : شرح کوتاهی از ساختار درمان ها و

 

قصه درمانی و اثر بخشی و انتقاد وارد شده بر درمان های سازه نگر می باشد…

 

بانک کتاب پارسا،بزرگترين سايت در ضمينه فروش انواع کتاب هاي مدارس و دانشگاهي ميباشد.اين وب سايت تمامي کتاب هاي خود را به صورت رايگان به سراسر کشور ارسال ميکند و همه مشتريان عزيز ميتوانند ميتوانند به راحت ترين شکل ممکن خريد خود را انجام دهند.

بهترین کتاب های روانشناسی

ارزیابی شخصیت یکی از حوزه های اصلی کاربرد

 

روان شناسی در دنیای واقعی است…..این کتاب قابل تهیه دربانک کتاب می باشد.

 

به عنوان مثال : روان شناسان بالینی از طریق ارزیابی شخصیت می کوشند که از

 

افراد نابهنجار متمایز کرده و در عین حال ، نشانه ها و احساسهای بیمارنشان را درک

 

کنند.بدین ترتیب ، تنها از طریق یک ارزیابی مناسب شخصیت است که متخصصان

 

بالینی می توانند بهترین روش درمان را برگزینند.آنچه کتاب نظریه شخصیت شولتز

 

را از بیشتر کتابهای شخصیت متمایز می کند وجود چند ویژگی منحصر به فرد است.

 

ارسال رایگان کتاب روان شناسی درب منزل با یک تماس از بانک کتاب پارسا بخواهید.

 

۱-شولتز در آغاز فصل مربوط به هر نظریه شخصیت زندگی نامه کوتاه اما جالب و

 

توام با نکته سنجی ویژه ای از صاحب آن نظریه نقل کرده است.اهمیت ذکر این

 

زندگینامه ها بیشتر از آن جهت است که خواننده می تواند ببیند که چگونه هر نظریه

 

ریشه در زندگی گذشته خود نظریه پرداز دارد…خرید کتابآسان را با ما تجربه کنید.

 

۲-اینکه در کتاب حاضر نظریه هایی در  شخصیت معرفی شده اند که کمتر کسی

 

تاکنون گمان می برد که چنین نظریه هایی وجود داشته باشند…

 

ارسال کتاب دانشگاهی در تمام زمینه ها را از ما بخواهید ….

 

آزمون های فرافکن شخصیت در ابتدا برای استفاده روان شناسان بالینی که با افراد

 

مبتلا به اختلال ها و کار دارند ، طراحی شدند.این آزمونها تحت تاثیر تاکید فروید بر

 

اهمیت ضمیر ناهشیار ، بر آن جنبه های غیر قابل رویت شخصیت را مورد کنکاش

 

قرار دهند.

 

بانک کتاب پارسا،بزرگترين سايت در ضمينه فروش انواع کتاب هاي مدارس و دانشگاهي ميباشد.اين وب سايت تمامي کتاب هاي خود را به صورت رايگان به سراسر کشور ارسال ميکند و همه مشتريان عزيز ميتوانند ميتوانند به راحت ترين شکل ممکن خريد خود را انجام دهند.

نکاتی در مورد استرس واحد فروش

استرس واحد فروش و نتایج آن موضوع اصلی این مقاله می باشد. طبق پژوهش های انجام شده پژوهشگران پارک بازاریابی ایران ، چنانچه کارشناسان فروش و بازاریابی دغدغه و چالش در فضای کاری خود نداشته باشند میزان استرس آنها افزایش خواهد یافت . زمانی را تصور کنید که در حال آموزش بازاریابی و آموزش برندسازی بوده اید . استرس واحد فروش ابعاد بسیار زیاد و مهمی دارد :

استرس واحد فروش به ما یادآور می شود که بیشتر حواسمان را در هنگام آموزش بازاریابی و آموزش برندسازی جمع کنیم ، ما را با دغدغه ها و ابعاد مختلف مهم واحد فروش آشنا می سازد و برای رشد کارشناسان فروش و بازاریابی بسیار مفید است. طبق تحقیقات صورت پذیرفته در میان افراد و گروه های مختلف بازاریابی و فروش سازمان ها آن دسته از افرادی که اعتقاد دارند استرس واحد فروش موجب بهبود و رشد این واحد می گردد نسبت به دسته ای که تصور می کنند استرس واحد فروش مانع رشد و پیشرفت این واحد می باشد ، نتیجه عملکرد بهتری خواهند داشت و استرس واحد فروش تاثیر کمتری بر روی سلامت آنها خواهد گذاشت .

با توجه به نتایج پژوهش های انجام شده استرس واحد فروش ۳ مرحله دارد و در این ۳ مرحله اثرات منفی آن قابل کنترل خواهد بود و عوارض آن بر سلامتی انسان ها کم خواهد شد.

مرحله یک : استرس واحد فروش را مشاهده کنید.

اولین کار برای مقابله با استرس واحد فروش این است که در شرایطی که استرس وجود دارد آن را ببینید و هرگز انکار نکنید ، ما به شما توصیه می کنیم که دلیل وجود استرس واحد فروش ، شرایط موجود را برای خود توضیح دهید ، برای مثال به خود بگویید به دلیل افزایش فشار کار استرس دارید ( استرس خود را نامگذاری کنید ) وقتی شما به استرس و دلیل آن اعتراف می کنید مغز شما واکنش بهتر و آگاهانه ای به استرس نشان خواهد داد و به بیان ساده تر وقتی به استراس خود معترف می شوید واکنش درونی بدن خود را متوقف می سازید و به صورت آگاهانه با شرایط مواجه می شوید ، در حقیقت چنانچه وجود استرس را انکار کنید صدمات زیان باری را تجربه خواهید کرد.استرس واحد فروش - استرس کاری

طبق نتایج تحقیقات ، افرادی که اعتقاد دارند استرس واحد فروش عاملی بازدارنده می باشد به مراتب نسبت به کسانی که از آن به عنوان یک عامل پیشرو یاد می کنند کمتر دچار آن شده اند . گروه دوم اصولا پاسخ عکس العمل بهره وری نسبت به استرس
واحد فروش نشان می دهند و عموما استرسی که به آن ها وارد می شود عامل رشد و موفقیت آنها خواهد بود شما می توانید با تکیه بر تمرکز بر روی امور بازاریابی و فروش واحد خود برای کاهش فشار ناشی از استرس اقدام نمایید ، البته شایان ذکر است که هر شخص به صورت کاملا منحصر به فردی به استرس واحد فروش خود عکس العمل نشان می دهد.

مرحله دو: استرس واحد فروش را به رسمیت بشناسید.

یکی از راه های به رسمیت شناختن استرس واحد فروش این است که وقتی با مسائل مهم در این واحد مواجه می شوید استرس بیشتری داشته باشید ، وقتی میزان استرس واحد فروش افزایش می یابد شما متوجه می شوید که این موضوع از دیگر مسائل مهمتر است و مطمئنا در شما هیجان و انگیزه مثبت بیشتری ایجاد خواهد کرد ، چون شما می دانید که موضوعات و مشکلات مهم به راحتی قابلیت حل شدن ندارد مثلا هنگامی که شما قصد صعود به قله اورست را دارید می دانید باید شب های سرد و ساکت و تاریک را به جان بخرید ؛ پس بنابراین قطعا مسائل و مشکلات ایجاد شده در واحد فروش به راحتی قابل حل نیست . البته لازم است بدانید به رسمیت شناختن استراس واحد فروش لزوما به معنای دور کردن مشکلات از واحد فروش نیست اما به شما انگیزه کافی را خواهد داد.

مرحله سه: از استرس واحد فروش استفاده کنید.استرس واحد فروش - عکس العمل مغز به استرس

بر خلاف تصور عموم بدن انسان ها به گونه ای طراحی شده است که در مقابل استراس از کار نمی افتد ، در حقیقت عکس العمل بدن در مقابل استرس به گونه ای است که در بهبود عملکرد تاثیر می گذارد. وقتی کارشناسان فروش و بازاریابی با استرس واحد فروش مواجه می شوند، مغز آنها هورمن هایی مانند آدرنالین ترشح می کند و در نتیجه ترشح این هورمن ها خون رسانی و اکسیژن رسانی بیشتری به مغز خواهد شد و باعث می شود آن شخص واکنش بهتری به شرایط نشان دهد.

در بسیاری از مواقع کارشناسان فروش و بازاریابی نمی دانند که چگونه از استرس واحد فروش بهترین استفاده را ببرید خصوصا در شرایط سخت و دشوار . مثلا درگیری های کارشناسان فروش و مدیر فروش را در نظر بگیرید ، در چنین شرایطی افراد باید با تمرکز هر چه بیشتر بر روی مسائل فکوس کنند و مسائل مورد نیاز را فرا گیرند. خوب است بدانید که هرگز زندگی بدون استرس و غم اندوه وجود ندارد بنابراین از فرصت ها و موفقیت هایی که بدست می آورید، با تمرکز ، زمینه رشد خود را فراهم کنید.

 

سایت آموزش بازاریابی و مشاور بازاریابی به شما در ضمینه های مختلف افزایش درآمد و جلب مشتری کمک خواهد کرد.در این وب سایت به تمامی نکات لازم برای ارتقا کیفیت کارتان و عبور از سد رقبا اشاره شده و نیازمنده مطالعه دقیق تمامی مطالب این سایت است.شاید مهم ترین نکته در این وب سایت قابل فهم و درک بودن مقالات موجود است که به کاربران این کمک را میکند که در هر سطحی که باشند بتوانند از این وب سایت و مطالب آن استفاده لازم را ببرند

راه های از بین بردن ترس مشتریان

ترس مشتریان موضوعی است که نویسنده در این مقاله به آن می پردازد.

اینکه همه افراد عاشق خرید هستند، یکی از بزرگترین افسانه هایی است که بین فروشندگان گفته می شود، اما در حین خرید تمامی افراد دچار شک می شوند و بعد از آن مطمئنا از خرید منصرف خواهند شد. در اینجا همه چیز به آموزش بازاریابی که فروشنده دیده است و هنر او در فروشندگی بستگی دارد تا ترس مشتریان را برای خرید از بین ببرد و شخص خریدار را بتواند متقاعد کند که کالای مورد نظر برای او کارایی بسیار زیادی خواهد داشت.

البته خوب است بدانید که مشتریان دوست ندارند چیزی به آن ها فروخته شود، بلکه دوست دارند چیزی را خود انتخاب کرده و خریداری کنند، پس بنابراین فروشنده باید در هنگام خرید به آن ها کمک نماید.ترس مشتریان

تمامی انسان ها لذت و احساس شادی را که از خرید و تصمیم خود تجربه می کنند، پس از خرید است، یعنی آنها ابتدا به دنبال یک کالا می گردند، مدل ها و رنگ ها و شرکت های سازنده مختلف آنها را پیدا می کنند و بعد پس از اینکه تامین اعتبار مالی برای خرید خود انجام دادند، آن را می خرند، البته تا این مرحله نیز احساس شادی نخواهند کرد. احساس شادی از خرید عموما زمانی به سراغ افراد می آید که از کالایی که خریداری کرده اند استفاده کنند و از آن راضی باشند، اما همیشه مشتریان تا قبل از اتمام فرآیند خرید به دلیل اینکه هنوز احساس شادی را تجربه نکرده اند ترس از خرید دارند.

همه ما در هنگام خرید ترس هایی را تجربه کرده ایم، هر قدر میزان بهای خرید کالا و خدمات بالاتر باشد ترس مشتریان بیشتر خواهد بود. نویسنده در این مقاله سعی دارد به معرفی عواملی که در مشتریان ایجاد ترس می نماید و مانع از خرید آن ها می شود بپردازد، تا شما به عنوان فروشنده موفق با شناخت این عوامل از آنها جلوگیری کنید.

۱- ترس مشتریان از پرداخت مبالغ سنگین:

همه مشتریان ترس دارند که ممکن است شخص فروشنده کالای مورد نظرشان را با مبلغی بالاتر از مبلغ واقعی بهای کالا به آن ها بفروشد، هیچ کس تمایل ندارد بفهمد کالایی را که خریداری کرده به قیمت اصلی نبوده است.

۲- ترس مشتریان از پشمیانی از خرید:

همه مشتریان می ترسند که کالایی را که خریداری می کنند کارایی مورد نظرشان را نداشته باشد، حتی در مواردی که بسیار کوچک بوده است. مثل خرید یک کتاب، که مطالب درون آن نتوانسته توجه مشتری را به خود جلب کند، بنابراین مشتریان همیشه در هنگام خرید این ترس را دارند، هر قدر میزان بهای خرید کالا و خدمات بیشتر باشد، مشتری در هنگام خرید ترس بیشتری خواهد داشت.

۳- ترس مشتریان از قضاوت اطرافیان

عوما افراد تمایل دارند وقتی کالایی را خریداری می کنند، مورد تایید اطرافیانشان قرار گیرند و اطرافیان از آنها تعریف و تمجید کنند و همواره می ترسند که دیگران خرید آن ها را قضاوت کنند، این موضوع در هنگام خرید همیشه برای افراد نوعی ریسک به حساب می آید و درصد افزایش این ریسک در هنگامی که خرید برای یک سازمان انجام می شود بیشتر خواهد بود.

۴- ترس مشتریان از تحمیل تغییر

عموم افراد تمامی کارهایی را که به طور روزمره انجام می دهند از عادت آن ها سرچشمه می گیرد، هنگامی که افراد عادت می کنند کاری را انجام دهند دیگر به جزئیات توجه نمی کنند و به صورت عادت آن کار را انجام می دهند، به بیان دیگر چشم بسته هم می توانند آن کار را انجام دهند، اما خرید بعضی از کالاها و خدمات باعث می شود که عادت افراد تغییر کند و لازم باشد هنگام استفاده از آن محصول حواسشان جمع کنند، وقتی پای تغییر عادت برای در هنگام خرید محصولات و خدمات در میان باشد ترس در مشتریان ایجاد می شود.

شما باید به عنوان شخصی که آموزش بازاریابی دیده است باید ترس های مشتریان را به خوبی بشناسید و در هنگام فرآیند فروش به آنها کمک کنید و اطمینان خاطر دهید که کالایی را که خریداری می کنند هم به قیمت مناسب می باشد و هم مرغوب است و لازم است برای از بین بردن انواع ترس های مشتریان یک برنامه ریزی بازاریابی تهیه نمایید. این کار را در بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک انجام شده است تا اطمینان مشتریان را از هر حیث جلب نمایند.

شما می توانید حتی برای اینکه ترس از قضاوت شدن مشتریان را کم کنید خودتان خرید آن ها را مورد تصدیق قرار دهید.

شایان ذکر است عدم درک، شناخت کافی و جلوگیری از ترس مشتریان می تواند فرصت های فروش خوبی را از شما به عنوان یک کارشناس فروش و بازاریابی بگیرد.

 

سایت آموزش بازاریابی و مشاور بازاریابی به شما در ضمینه های مختلف افزایش درآمد و جلب مشتری کمک خواهد کرد.در این وب سایت به تمامی نکات لازم برای ارتقا کیفیت کارتان و عبور از سد رقبا اشاره شده و نیازمنده مطالعه دقیق تمامی مطالب این سایت است.شاید مهم ترین نکته در این وب سایت قابل فهم و درک بودن مقالات موجود است که به کاربران این کمک را میکند که در هر سطحی که باشند بتوانند از این وب سایت و مطالب آن استفاده لازم را ببرند

بهترین مدیر فروش ایرانی

همانطور که می دانید شکست یک شرکت دلایل متعددی دارد. مثلا سبک کاری انواع مدیر فروش در شرکت های ایرانی یکی از دلایلی است که می تواند منجر به شکست فروش آن شرکت گردد. بعضی از انواع مدیر فروش ها تک تک کارمندان و نتایج عملکرد آنها را مو به مو زیر نظر دارند و آن ها را کنترل می کنند. لازم است بدانید که این چنین عملکردی برای هر مدیر فروش و بازاریابی بسیار لازم است اما ممکن است که نتیجه ای جز کاهش فعالیت کارشناسان واحد فروش و بازاریابی را در بر نداشته باشد. بعضی از انواع مدیران فروش و بازاریابی توانایی راهنمایی نیروهای خود را ندارند و بیشتر اوقات موارد را گوشزد و تکرار می کنند برای مثال مکررا به آنها تکرار می کنند که محصولات را بفروشید و یا اگر نتوانستید محصولات را بفروشید دیگر باز نگردید ، عده بسیار زیادی از مدیران فروش و بازاریابی چنین شیوه ای برای مدیریت خود برگزیده اند.انواع مدیر فروش - مدیر فروش موفق

شما می توانید روش کاری انواع مدیر فروش و بازاریابی را در طبقه بندی های زیر به خوبی ملاحظه نمایید.

۱- کنترل گر : روش کاری این گروه از انواع مدیر فروش و بازاریابی کنترلی می باشد یعنی تک تک اعمال و رفتار نیرو های فروش و بازاریابی را کنترل می کنند و در نهایت منجر به کندی روند فعالیت های واحد فروش و بازاریابی خواهند شد. آنها تمایل دارند مطمئن شوند هر فرد به درستی به شرح وظایف خود رسیدگی می کند اما این شیوه مدیریتی برای کادر اداری مناسب است و باعث کاهش میزان انگیزه و شور و اشتیاق در اعضای گروه فروش می شود زیرا این دست از مدیران فروش وبازاریابی تمام تمرکز و حواس خود را به سمت افراد زیر دست خود معطوف می کنند و هرگز نمی توانند برای تیم کاری خود یک خط مشیء مناسب تدوین نمایند و برای آن ها دوره های آموزش برندسازی و آموزش بازاریابی لازم را نمی گذارند ، بنابراین در هنگام ایفاد گزارش به سلسله مراتب بالاتر همواره دروغ می گویند و به هیچ عنوان نمی گذارند تا کارشناسان فروش و بازاریابی وجه آنها را در مثال مدیران بالاتر خراب کنند و چنانچه آمار و اعداد حاکی از عملکرد ضعیف واحد فروش باشد آن ها به هر تدبیری متوسل می شوند که نشان دهند اعداد و ارقام بدست آمده به عملکرد تیم فروش بازاریابی ارتباطی ندارد.

۲- دوست خوب: یکی از انواع مدیر فروش ها در شرکت های ایرانی مدیر فروش هایی است که با کارمندان خود دوست می شوند ، مدیران فروشی که همانند دوست خوب با کارمندان خود برخورد می کند اصولا تمایل دارند از طریق ایجاد محبوبیت بین افراد نفوذ کنند و به آنها تسلط یابند و سعی می کنند حس اعتماد کارشناس فروش و بازاریابی خود را جلب نمایند و سعی می کنند تا محیط واحد فروش و بازاریابی فضایی دلچسب و امن باشد و همه کارمندان از آن لذت ببرند و هرگز با نیروی فروش متخدی از نظم و قانون برخورد نمی کنند و هیچگاه برای کارمندان خود دوره آموزش بازاریابی و آموزش برندسازی برگزار نمی کنند و توانایی تصمیم گیری ندارند چون تصور آن ها این است که احتمالا تصمیمی که گرفته می شود کسی را می رنجاند ، هنگامی که واحد بازاریابی و فروش به دست چنین مدیران ضعیفی مدیریت می شود مطمئنا سایر نیرو ها در اداره امور دخالت می کنند و همه افراد از این گروه مطمئنا ناراضی هستند.

۳- مدیرانی که به همه نزدیک می شوند : یکی دیگر از انواع مدیر فروش و بازاریابی در شرکت های ایرانی مدیر فروش هایی است که به همه نزدیک می شوند و حتی تعداد زیادی از مدیران فروش و بازاریابی بر این باورند که می توانند در هر زمانی که نیاز باشد به دیگران نزدیک شوند، بزرگ ترین مشکل شخصیتی آنها خود بزرگ بینی می باشد و هیچگاه برای کارمندان خود احترام قائل نیستند و فکر می کنند کارشناسان فروش و بازاریابی در خصوص امور اطلاعاتی ندارند و فقط به امروز فکر می کنند و آینده برای آنها اهمیتی ندارد. کارشناسان فروش و بازاریابی باید در هر روز به میزان ثابتی فروش داشته باشند، این دسته مدیران فقط می خواهند که کارشناسان فروش و بازاریابی به میزانی که باید در روز فروش داسته باشند و یا حتی بیشتر، محصولات و یا خدمات را بفروشند، البته در چنین شرایطی تمام مشکل از مدیران فروش و بازاریابی نیستند، بلکه از خود شرکت ها نیز می باشد.

۴- ویزیتور: یکی از انواع مدیر فروش در شرکت های ایرانی مدیران فروشی است که با شیوه ویزیتوری امور را اداره می کنند هرگز دست از سر نیروهای فروش و بازاریابی خود بر نمی دارند، این مدیران فروش برای جلب رضایت مدیرعامل نیروهای خود را محبور می کند تا با هر طرفندی محصولات و یا خدمات شرکت را به مشتریان بفروشند، لازم به ذکر است قیمتی که محصول فروخته می شود به هیچ عنوان برای آنها اهمیت ندارد و کارشناسان فروش و بازاریابی فقط وظیفه دارند تا محصولات و خدمات را بفرشند. یکی از جملات معروفی که آنها همواره برای بازاریابان خود استفاده می کنند این است که بروید و تا محصولات و خدمات را نفروخته اید هرگز به شرکت باز نگردید. آنها همواره به بازاریابان خود متذکر می شوند هر قدر سریعتر محصولات را به فروش رسانید به همان مقدار سریعتر از من خلاص می شوید. این قبیل مدیران هیچ کمکی به نیروی فروش و بازاریابی خود نمی کنند و هیچ گونه آموزش و توصیه برای آنها ندارند و هرگز پیشنهادی را از سوی دیگران قبول نمی کنند.

۵- رهبر فروش : مدیران فروشی که رهبریت واحد فروش را در دست می گیرند هم به فکر امروزند و هم به فکر فردا و برای انجام امور همواره برنامه ریزی می کنند، آن ها همواره دوره های آموزش بازاریابی و آموزش برند سازی را برای کارمندان خود برگزار می کنند و همه مهارت هایی را که کارشناسان فروش و بازاریابی نیاز دارند به آنها منتقل می نمایند. همانطور که می دانید در جلسات مصاحبه های کاری همیشه دوطرف مصاحبه بسیار صحبت می کنند و سوالات بسیار زیادی از یکدیگر می پرسند ، هنگامی که مدیران فروش با این رویه کاری در مصاحبه های شغلی آماده می شوند عموما روابط را بر پایه اعتماد و صداقت بنیاد می نمایند، احتمال دارد برخی از افراد واحد بازاریابی و فروش دسته ای از تصمیمات آنها را قبول نداشته باشند اما همه آن ها می دانند که تصمیمات مدیرشان بر مبنای صداقت و درستی صورت می پذیرد و همیشه در گروه مدیران رهبر محور شخص تصمیم گیرنده هستند و مسئولیت تمامی امور را می پذیرند.

لازم است بدانید کسانی که به عنوان رهبران فروش در سازمان ها شناخته می شوند ممکن است هیچ استعداد ذاتی در خصوص نحوه عملکرد خود نداشته باشند بلکه تمامی شیوه عملکرد خود را آموزش دیده اند. عموم سازمان ها با توجه به سابقه و نتایج موفق کاری افراد آن ها را در واحد فروش و بازاریابی برای سمت مدیریت انتخاب می کنند ، این سمت به عنوان یک پاداش به فرد موفق انتصاب می شود ، اما نکته قابل توجه این است که شرط لازم یک مدیر فروش موفق بودن این است که او یک کارشناس فروش موفق باشد اما شرط کافی نیست، شرط کافی این است که فنون مدیر فروش و بازاریابی به شکلی رهبر گونه را آموزش دیده باشد و هرگز فراموش نکنید سمت مدیر فروش موفق یا سمت کارشناس فروش موفق دو سمت متفاوت می باشد، ابزار کار این دو سمت نیز بسیار متفاوت می باشد، نکته کلیدی در مدیر فروش موفق برای یک سازمان انتخاب مناسب و آموزش دادن وی می باشد.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با آموزش های بازاریابی و برندسازی به صفحه اصلی سایت پارک بازاریابی ایران مراجعه نمایید

 

سایت آموزش بازاریابی و مشاور بازاریابی به شما در ضمینه های مختلف افزایش درآمد و جلب مشتری کمک خواهد کرد.در این وب سایت به تمامی نکات لازم برای ارتقا کیفیت کارتان و عبور از سد رقبا اشاره شده و نیازمنده مطالعه دقیق تمامی مطالب این سایت است.شاید مهم ترین نکته در این وب سایت قابل فهم و درک بودن مقالات موجود است که به کاربران این کمک را میکند که در هر سطحی که باشند بتوانند از این وب سایت و مطالب آن استفاده لازم را ببرند

مدرسین فروش

مدرس بازاریابی و فروش به فردی گفته می شود که علاوه به کسب دانش بازاریابی ، توانایی لازم جهت انتقال مفاهیم و کاربردهای بازاریابی را داشته باشد.

مدرس بازاریابی و فروش در سال های اخیر موضوع جذابی جهت ورود افراد علاقه مند که علم کافی در حوزه بازاریابی ندارند، شده است. تا پیش از معرفی رشته های تحصیلی MBA و DBA کمتر همایش بازاریابی و سمینارهای آموزش در حوزه بازاریابی برگزار می گردید. هم اکنون باید دید چه عاملی باعث رشد این تعداد مدرس بازاریابی شده است. مدرس فروش حرفه ای یکی از نیاز هایی است که امروزه مدیران شرکت ها در وضعیت کنونی آن را حس نموده اند و وجود بهترین مدرس بازاریابی را به عنوان یکی از مهمترین روش های خروج از رکود و افزایش فروش پرسنل خود شده اند.مدرس بازاریابی و فروش - مدرس فروش - همایش بازاریابی

در سال ۱۳۹۲ بیشتر مدیران به دنبال مدرس بازاریابی و فروش جهت بهره ور نمودن وضعیت واحد فروش خود بودند اما آنچه مسلم است این بهره ور نمودن وضعیت فروش ، تنها به کمک یک مدرس بازاریابی و برگزاری یک یا چند دوره آموزش بازاریابی امکان پذیر نبود. بدین ترتیب که شاید در همین زمان یک مشاور بازاریابیحرفه ای کمک بیشتری به شرکت ها می نمود. در سال ۱۳۹۴ دیگر برای مدیران شرکت ها مسجل شد که مدرس بازاریابی روش موفقیت آن ها جهت توسعه فروش نخواهد بود.

نتیجه گیری در مورد مدرس بازاریابی و فروش

آنچه مسلم است برگزاری دوره های آموزش بازاریابی در شرکت ها مفید می باشد و در رشد و ارتقا پرسنل فروش شرکت ها نقش بسزایی دارد اما آنچه نتایج برگزاری دوره های بازاریابی و فروش را اثربخش می نماید ، آموزش بازاریابی است که در راستای برنامه های بازاریابی و فروش یکپارچه صورت پذیرد. مدرس بازاریابی و فروش باید علاوه بر دانش بازاریابی  و توانایی لازم جهت انتقال مفاهیم ، آگاهی و شناخت لازم از بازار و مشتریان نیز داشته باشد.

مدرسان بازاریابی در پارک بازاریابی ایران فعالیت های آموزش بازاریابی را در سال ۱۳۸۴ آغاز نمودند و آموزش بازاریابی را با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران برگزار می نمود. اما با توجه به حساسیت های آموزش بازاریابی و فروش ، مدرسان بازاریابی و فروش در پارک بازاریابی ایران از سال ۱۳۸۹ تنها به برگزاری دوره های آموزشی در شرکت هایی نمودند که تحقیقات بازاریابی در آن بازارها انجام داده باشند.

سایت آموزش بازاریابی و مشاور بازاریابی به شما در ضمینه های مختلف افزایش درآمد و جلب مشتری کمک خواهد کرد.در این وب سایت به تمامی نکات لازم برای ارتقا کیفیت کارتان و عبور از سد رقبا اشاره شده و نیازمنده مطالعه دقیق تمامی مطالب این سایت است.شاید مهم ترین نکته در این وب سایت قابل فهم و درک بودن مقالات موجود است که به کاربران این کمک را میکند که در هر سطحی که باشند بتوانند از این وب سایت و مطالب آن استفاده لازم را ببرند

تجارت الکترونیک

در دنیای کنونی ، به دلیل گسترش استفاده از اینترنت و توسعه دنیای مجازی افراد ، اغلب صاحبان کسب و کارها به فکر استفاده از این فضا برای گسترش میزان سطح کسب و کار خود افتاده اند.

لازم است قبل از اقدام به ایجاد وب سایت و یا شبکه اینترنتی و مجازی به بخشهایی که باید در این گونه تجارت وجود داشته باشد توجه نمایید. در اینجا سعی شده است بخشهای مختلفی که کسب و کار اینترنتی باید داشته باشد را در بخش آموزش بازاریابی معرفی کنیم.تجارت اینترنتی

یک) موضوع اول در تجارت اینترنتی ؛ بخش خدمات رسانی

در این بخش از صفحات اینترنتی که مختص شرکت است به معرفی کالا و خدمات پرداخته می شود که در کنار آن مخاطبان می توانند از طریق همان صفحه و یا حساب کاربری که برای خود می سازند به طرح سوالهای خود پرداخته و یا با شرکت ارتباط برقرار نمایند. از طریق این صفحات و یا ایمیل و شماره تماسی که در این حسابهای کاربری درج می گردد امکان وجود خواهد داشت که بازاریابان بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کرده و خدمات مورد نیاز آنها را ارائه دهند و یا به سوالاتی که از جانب مشتریان پرسیده می شود پاسخ دهند. بهتر است در این قسمت برای هر کالایی یک شماره اختصاصی و کوتاه در نظر گرفته شود که مشتریان یا مخاطبان سریعتر و بهتر بتوانند کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و یا اطلاعات لازم درباره آن را جستجو کنند. به جز شماره های اختصاری و کوتاهی که برای کالاها در نظر گرفته می شود در صورتی که شماره های عضویتی نیز برای مخاطبان و یا مشتریانی که عضو سایت می شوند اگر در نظر گرفته شود برقراری رابطه را راحت تر کرده و به سرعت خدمات رسانی و پاسخگویی به نیازها و درخواستهای مشتریان افزوده می شود. حتی می توانید تمامی روند انتخاب کالا و درخواست خرید آن را به صورت الکترونیکی طراحی کنید تا مشتریان تنها با تیک زدن چند گزینه و ثبت مشخصات فردی و آدرس خود بتوانند به سرعت کالای مورد نیاز خود را درخواست دهند.

دو) موضوع دوم در تجارت اینترنتی ؛ بخش توزیع کالا

این بخش از تجارت اینترنتی زمانی شروع به فعالیت می کند که مشتریان از طریق سایت درخواست خود را ثبت کرده اند و کالای مورد نظر خود را سفارش داده اند. رساندن کالای مورد نیاز و خریداری شده توسط مشتریان بوسیله این بخش به دست آنها می رسد.

سه) موضوع سوم در تجارت اینترنتی ؛ واحدهای فروش

هر یک از واحدهای فروش کالا در صورتی که بخواهند در یک بازار کلی عضویت داشته باشند ، به عنوان مثال چندین واحد فروش اینترنتی کالاهای الکترونیکی در یک شبکه وسیع و کلی بازار الکترونیکی عضو می شوند و مشتریان با مراجعه به این سایتها مانند سایت دیجی کالا و یا سایر سایتهای مشابه که وجود دارد کالای مورد نظر خود را با تمامی مشخصات مشاهده کرده و در نهایت در صورتی که درخواست خرید داشته باشند از طریق شماره ای که هر یک از این واحدهای فروش دارند می تواند با درج شماره واحد فروش در فرم درخواست کالا ، از فروشگاه مورد نظر خود خرید کنند. بنابراین لازم است هر کدام از واحدهای فروش در یک سایت کلی برای خود شماره و شناسه جداگانه ای داشته باشند. لازم است فروشگاه ها و واحدهای فروشی که عضو یک شبکه وسیع تر بازار اینترنتی برای فروش کالاهای مشابه هستند هر از چندگاهی سایتها و پایگاه های برقراری ارتباط با مشتریان خود را آپدیت کنند تا بتوانند در عرصه رقابت الکترونیکی با سایر رقبا موفق عمل نمایند و به شیوه مؤثرتر و پویاتری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

 

سایت آموزش بازاریابی و مشاور بازاریابی به شما در ضمینه های مختلف افزایش درآمد و جلب مشتری کمک خواهد کرد.در این وب سایت به تمامی نکات لازم برای ارتقا کیفیت کارتان و عبور از سد رقبا اشاره شده و نیازمنده مطالعه دقیق تمامی مطالب این سایت است.شاید مهم ترین نکته در این وب سایت قابل فهم و درک بودن مقالات موجود است که به کاربران این کمک را میکند که در هر سطحی که باشند بتوانند از این وب سایت و مطالب آن استفاده لازم را ببرند

جدیدترین روش های مشاور بازاریابی

پیشنهادات یک مشاور بازاریابی در مورد کمکهایی که بازاریابی سبز به شرکت ها می کند.

بازاریابی سبز به نوعی از بازاریابی یا تولید محصول اطلاق می شود که سلامت محیط زیست در آن بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اصطلاح پایداری اشاره به اهمیت دادن به موضوعات متعدد مانند: محیط طبیعی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی دارد که به نوعی با بازاریابی سبز در ارتباط است. اغلب شرکتها پایداری را یک نوع هزینه اضافی می دانند در حالی که فواید و مزیتهای آن موجب می شود شرکتی که مسئله پایداری را در اولویت قرار می دهد از جایگاه ویژه ای در ذهنیت مشتریان و همچنین دیگر رقیبها و همکاران برخوردار باشد. در ادامه این مقاله به مزیتهای مسئله پایداری پرداخته می شود.nemoone_001-1-1024x1024

۱) تولید محصولات متناسب با نیاز آینده

شرکتهایی که بتوانند به آنچه که در آینده مورد نیاز جامعه و مردم می باشد پی ببرند می توانند محصولی را تولید کنند که متناسب با نیاز آینده بوده و بازار مورد نظر خود را به دست بیاورند. بنابراین ، مسئله پایداری به دنبال راه حل مشکلاتی است که پیش روی مردم ، جامعه و محیط زیست قرار دارد. تا کنون شرکتهای متعددی با پیش بینی نیازهای آینده توانسته اند به سود بالایی دست پیدا کنند و همچنین مشکلات پیش روی مردم را نیز حل نمایند.

۲) پیش بینی مسائل و مشکلات پیش رو

به نظر مشاور بازاریابی یکی از مزیتهای قابل توجه مسئله پایداری این است که شرکتهایی که در صدد حفظ سلامت محیط زیست یا سلامت افراد هستند معمولاً به مشکلاتی که ممکن است تولیدات آنها برای مردم یا محیط زیست ایجاد کند توجه می کنند و سعی می کنند طراحی سیستم ، ابزار ها و یا کیفیت کالاها را به سمتی ببرند که عامل مضر و خطرناک را از آن حذف نمایند. همین خود موجب می شود بدون اینکه به دنبال پیشی گرفتن از رقیبان باشند به دلیل نوع محصولی که تولید و هدفی که دنبال می کنند مورد توجه مخاطبان و مشتریان قرار بگیرند و در بازار رقابت بر رقیبان پیشی بگیرند.

۳) پایداری مشوقی برای شاغلان شرکتها

به نظر مشاور بازاریابی از آنجا که اغلب انسانها تلاش می کنند در زندگی خود کار مفیدی را انجام دهند تا احساس رضایت کنند ، مسئله پایداری نیز از آن دسته مسائلی است که موجب می شود افراد شاغل در شرکتهایی که به مسئله مردم ، جامعه و محیط زیست اهمیت می دهد انگیزه بیشتری برای همکاری با این شرکتها داشته باشند. متعهد بودن شرکتها به مسئله رعایت حفظ محیط زیست و میزان اهمیتی که آنها به این دسته از مسائل می دهند موجب ایجاد معنی و هدف در فضای کاری می شود. اینگونه هدفها و تعهدات فقط مختص شرکتهای بزرگ نیست ، بلکه افرادی که صاحبان کسب و کارهای کوچک هستند نیز می توانند به اندازه خود در این گونه از اهداف سهیم باشند.

۴) ایجاد فضاهای نو برای محصول

در صورتی که شرکتها بتوانند محصولات خود را طوری طراحی کنند که مورد مصرف اکثر مردم با هر نوع توانایی اقتصادی باشد می توانند تعداد بازارهای خود را افزایش داده و همچنین طراحی جدید محصولات موجب ایجاد بازارهای نویی می شود که محل مناسبی برای عرضه کالا هستند. در شرکتهایی که به مسئله پایداری می اندیشند باید همه اقشار مردم مورد توجه قرار بگیرند و تأمین نیازهای مردمی که از لحاظ اقتصادی در شرایط مطلوبی نیستند نیز باید مورد توجه قرار بگیرد و محصولاتی متناسب با توان خرید آنها تولید شود. این روش علاوه بر اینکه موجب می شود اکثر مردم بتوانند به کالاهای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند برای شرکت تولید کننده این محصولات نیز سود سرشاری را فراهم می کند.

۵) تغییر موقعیت شرکت

مشاور بازاریابی معتقد است مسئله پایداری می تواند موجب ارتقاء موقعیت و شأن شرکتی شود که به این مسئله متعهد است و اهداف خود را در این راستا دنبال می کند ، خود این موضوع به صورت غیر مستقیم یک مزیت رقابتی برای شرکت مورد نظر ایجاد می کند.

۶) نقش پایداری در کاهش هزینه های شرکت

در صورتی که شرکتها به مسئله پایداری متعهد باشند و توجه خاصی به آن داشته باشند موجب می شود که به دلیل مخاطرات کمتری که از طریق ایجاد کمتر مواد مضر و خطرناک برای محیط ایجاد می کنند جریمه های کمتری نیز بپردازند که خود علاوه بر حفظ محیط زیست موجب کمتر شدن هزینه های شرکت نیز می شود.

سایت آموزش بازاریابی و مشاور بازاریابی به شما در ضمینه های مختلف افزایش درآمد و جلب مشتری کمک خواهد کرد.در این وب سایت به تمامی نکات لازم برای ارتقا کیفیت کارتان و عبور از سد رقبا اشاره شده و نیازمنده مطالعه دقیق تمامی مطالب این سایت است.شاید مهم ترین نکته در این وب سایت قابل فهم و درک بودن مقالات موجود است که به کاربران این کمک را میکند که در هر سطحی که باشند بتوانند از این وب سایت و مطالب آن استفاده لازم را ببرند

قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس